Minulla oli ilo ja kunnia ajella autolla vielä sen viimeiset kilometrit. Toivottavasti auto kuitenkin joskus vielä saadaan Suomen kilpiin.
Tulihan vähän koettua "talvea" Atun kanssa. Viikonloppuna jostain syystä auto ei startannut, mutta muina päivinä muutaman asteen pakkasessa lähti kyllä, joskin vähän pidempään sai startata kuin lämpimänä. Alla olleet kitkat riitti varsin hyvin tähän alkutalveen. Lämmityslaite ja huurteenpoisto oli erinomaiset.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti
-
- Viestit: 110
- Liittynyt: 26 Syys 2008 09:13
Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti
Mites tämä projekti? Onko edennyt todistusten osalta vai onko jäissä?
Saksalaisella foorumilla ( https://www.motor-talk.de/forum/fso-pol ... 13585.html ) on keskustelua myös MiniKat-sarjasta jolla Euro2 olisi saavutettavissa. Siis TÜV:n todistuksella varustettuna. Oma saksan osaaminen on sen verran heikkoa, etten ihan takuuta uskalla antaa.
Nimim. Toiveissa 91-95 Caro.
Saksalaisella foorumilla ( https://www.motor-talk.de/forum/fso-pol ... 13585.html ) on keskustelua myös MiniKat-sarjasta jolla Euro2 olisi saavutettavissa. Siis TÜV:n todistuksella varustettuna. Oma saksan osaaminen on sen verran heikkoa, etten ihan takuuta uskalla antaa.
Nimim. Toiveissa 91-95 Caro.
- FSO-Ossi
- Site Admin
- Viestit: 429
- Liittynyt: 08 Heinä 2008 02:58
- Jäsennumero: 1
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti
Jäissä on.. Laite on sen verran karussa kunnossa (jo 2010) ettei elvytyksessä ole juuri mieltä
FSO 1500 Pickup E | FSO Polonez 1.6 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE
Vielä kun EdustusPoloneesin löytäisi.
Vielä kun EdustusPoloneesin löytäisi.
Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti
Ymmärrettävää. Noita tulee kytättyä mutta tuo päästöpuoli on sellainen mahdollinen rekisteröinnin este. Jatketaan selvittelyä.