Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

FSO-keskustelua joka ei muihin luokkiin sovi
Lada_Jussi
Viestit: 110
Liittynyt: 26 Syys 2008 09:13

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Viesti Kirjoittaja Lada_Jussi »

Minulla oli ilo ja kunnia ajella autolla vielä sen viimeiset kilometrit. Toivottavasti auto kuitenkin joskus vielä saadaan Suomen kilpiin.

Tulihan vähän koettua "talvea" Atun kanssa. Viikonloppuna jostain syystä auto ei startannut, mutta muina päivinä muutaman asteen pakkasessa lähti kyllä, joskin vähän pidempään sai startata kuin lämpimänä. Alla olleet kitkat riitti varsin hyvin tähän alkutalveen. Lämmityslaite ja huurteenpoisto oli erinomaiset.
Rimmed762
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Elo 2018 23:02

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Viesti Kirjoittaja Rimmed762 »

Mites tämä projekti? Onko edennyt todistusten osalta vai onko jäissä?

Saksalaisella foorumilla ( https://www.motor-talk.de/forum/fso-pol ... 13585.html ) on keskustelua myös MiniKat-sarjasta jolla Euro2 olisi saavutettavissa. Siis TÜV:n todistuksella varustettuna. Oma saksan osaaminen on sen verran heikkoa, etten ihan takuuta uskalla antaa.

Nimim. Toiveissa 91-95 Caro.
Avatar
FSO-Ossi
Site Admin
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Heinä 2008 02:58
Jäsennumero: 1
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Viesti Kirjoittaja FSO-Ossi »

Jäissä on.. Laite on sen verran karussa kunnossa (jo 2010) ettei elvytyksessä ole juuri mieltä
FSO 1500 Pickup E | FSO Polonez 1.6 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE
Vielä kun EdustusPoloneesin löytäisi.
Rimmed762
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Elo 2018 23:02

Re: Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 16V projekti

Viesti Kirjoittaja Rimmed762 »

Ymmärrettävää. Noita tulee kytättyä mutta tuo päästöpuoli on sellainen mahdollinen rekisteröinnin este. Jatketaan selvittelyä.
Vastaa Viestiin